دوشنبه, 06 اردیبهشت 2023

شرح وظایف امور اداری و پشتیبانی

 

1- انجام امور طبقه­‌بندی مشاغل، ارزیابی عملکرد و ارتقای رتبه کارمندان غیر­هیأت علمی.

2- انجام امور کارگزینی کارکنان پژوهشکده از قبیل: تشکیل و تکمیل پرونده، ترفیع، اصلاح، تغيير و ايجاد پست­های سازمانی، تغییرات طرح مسیر ارتقای شغلی، تبدیل وضعیت، نقل و انتقال، اجرای طرح­های طبقه­بندی مشاغل، ارتقای گروه، کنترل کارکرد (مرخصی، حضور و غیاب) کارکنان و غیره در چارچوب ضوابط، مقررات و براساس دستور­العمل­های صادره و پیگیری موارد فوق تا رسیدن به نتیجه.

3- انجام کلیه امور حقوقی پژوهشكده.

4- نظارت، اعمال و اجرای ارزشیابی عملکرد سالانه كاركنان.

5- صدور احکام افزایش حقوق، انتصاب، انتقال، ترفیع، ارتقاء، افزايش و كسر افراد تحت تكفل و ... کارکنان براساس ضوابط مصوب.

6- صدور احکام مأموریت و مرخصی­های مستخدمین بر اساس قوانین و مقررات مربوطه.

7- صدور احکام مسئولیتی کارکنان بر اساس ضوابط مصوب.

8- اعمال و نظارت بر اجرای آیین­نامه­ها، ضوابط و مقررات.

9- انجام اقدامات لازم جهت جذب و تأمین نیروی انسانی در چارچوب مجوزهای صادره.

10- جمع­آوری، طبقه­بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنلی کلیه كاركنان شاغل.

11- تهیه و تنظیم لیست حقوق و دستمزد.

12- انجام اقدام لازم جهت ارزشیابی دوره­ای كاركنان.

13- پیگیری آیین‌­نامه‌­های اجرایی قوانین مرتبط با حقوق و مزایای پرسنلی همكاران.

14- شركت در جلسات كارگروه­‌هاي مناطق، هيأت اجرايي نیروی انسانی و کارگروه‌­های مربوطه.

15- تهيه گزارشات و آمارهاي مورد نياز.

16- بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات، اسناد و مدارک کارکنان در پرونده­های پرسنلی.

17- اجرای قوانین و مقررات و آیین‌‏نامه‏‌های استخدامی.

18- رسیدگی به مقررات انضباطی كاركنان و اجرای قوانین مربوطه.

19- برنامه­‌ریزی، تأمین و تجهیز نیروی انسانی.

20- تهیه، تدوین، پیشنهاد و اجرای مقررات لازم نیروی انسانی.

21- تهیه مهمانسرا جهت اسكان مأمورین و همكاران و خانواده آنان در مهمانسراهای استان­‌ها.

22- انجام امور مربوط به رفاه (بیمه و خدمات درمانی، وام، امور ورزشی و غیره) تمدید و تعویض دفاتر خدمات درمانی و تأمین اجتماعی كاركنان.

23- انجام اقدامات لازم در خصوص امور بیمه‌­ای كاركنان از طریق انعقاد قراردادهای تكمیلی (درمان، عمر، حوادث) و پیگیری از طریق واحدهای ذیربط.

24- دریافت اسناد و مدارك پزشكی از پرسنل و ارائه آنها به شرکت­های بیمه تکمیلی به­منظور پرداخت هزینه­ های پزشکی.

25- پیگیری دریافت وام از بانك­‌ها شامل تهیه، تنظیم و تكمیل پرونده­های دریافت وام كاركنان و ارائه به بانك و پیگیری تا دریافت وام همكاران.

26- پيگيري امور مربوط به تكميل سوابق و بازنشستگي كاركنان.

27- انجام كلیه امور مربوط به ثبت، تحریر، ارجاع مراسلات، تكثیر، اندیکس و بایگانی‏ نامه‏های وارده و صادره.

28- برنامه­ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم درخصوص حفظ، نگهداری، نظافت ساختمانهای اداری و محوطه.

29- انجام امور فضاسازی محوطه از قبیل گل­کاری، چمن­کاری، آبیاری، هرس­کاری و غیره.

30- همكاری در خصوص برگزاری گردهمایی­ها، جلسات، مراسم و سایر تشریفات.

31-  تهيه كالا و لوازم مورد نياز كاركنان طبق درخواست و پس از تأييد توسط مسئولين  ذيربط.

32- اداره امور تلفنخانه پژوهشکده.

33- تهیه و تأمین سوخت سیستم سرمایش و گرمایش مركزی و انجام امور مربوطه.

34- انجام امور مربوط به چاپ اوراق اداری مورد نیاز پژوهشکده.

35- تهیه بلیط مسافرت و مأموریت­‌های داخلی و خارجی كاركنان برابر دستورات صادره.

36- ارسال و مراسلات کلیه مکاتبات پژوهشکده به­صورت دستی، پستی و ECE.

37- توزیع مراسلات و فیش­های حقوقی همکاران.

38- اداره امور انبار شامل، نظارت و نگهداری حساب موجودی اجناس و لوازم، دریافت و کنترل اجناس و صدور درخواست خرید کالا و صدور حواله خرید، توزیع لوازم و وسایل فنی و اداری مورد نیاز بخش­ها و ادارات پژوهشکده برابر دستورات صادره.

39- برنامه­ریزی در جهت تأمین، نگهداری و توزیع تجهیزات، ملزومات اداری و سایر مواد مصرفی بین واحدهای تابعه بر اساس نیازها و درخواست مورد نظر و برآورد هزینه ‏های خرید آنها.

40- ارائه خدمات نقلیه به کلیه بخش­ها و ادارات پژوهشکده اعم از ماًموریت­‌های درون­شهری و برون­شهری.

41- اداره امور نقلیه از قبیل برنامه ­ریزی و انجام اقدامات لازم مربوط به وسائط نقلیه پژوهشکده اعم از شماره گذاری، بیمه، مجوز طرح ترافیك، عوارض و نیز رسیدگی، كنترل و نظارت به منظور تعمیرات خودروهاي پژوهشكده.

 

رییس اداره:

آقای سیدمهدی زمانی

همکاران اداره:

1- آقای وجیه­اله كبودوندی (مسئول دبیرخانه)

15-آقای نادر رحمت­پورمنفرد

2- آقای منوچهر محسنی (مسئول رفاه)

16- آقای علی­اصغر قربانعلی

3- آقای  (مسئول كارگزینی)

17- آقای مهدی مظلومی

4- آقای مجید بابایی (مسئول انبار)

18- آقای اصغر باقری

5- سعید زحمتکش (بايگاني)

19- آقای  غلامرضا زارعی

6- آقای سیدحسین سیدعلیخانی (بازنشستگي)

20- آقای حسین علیزاده نودهی

7- آقای علیرضا عبدالهی (كارت ساعت)

21- آقای تراب بهمنی

8- آقای عتاب عزیزی (نامه رسان)

22- آقای رضا ایمانی­مهر

9- آقای علي محمد مقدم (ماشین نویس)

23- آقای قربانعلی خسرویانی

10- آقای محمد محسنی (كارپرداز)

24- آقای محمد­حسین كاری

11- آقای سیدمجتبی زمانی (مسئول نقلیه)

25- آقای حسن صفری

12- آقای مهدی زارعی (مسئول خدمات)

26- آقای مصطفي مشايخي

13- آقای حسین بخشنده (تلفنخانه)

26-سیدمحمود زمانی

14- آقای نادر شیرازی