شرح وظایف امور اداری و پشتیبانی
1- انجام امور طبقهبندی مشاغل، ارزیابی عملکرد و ارتقای رتبه کارمندان غیرهیأت علمی.
2- انجام امور کارگزینی کارکنان پژوهشکده از قبیل: تشکیل و تکمیل پرونده، ترفیع، اصلاح، تغيير و ايجاد پستهای سازمانی، تغییرات طرح مسیر ارتقای شغلی، تبدیل وضعیت، نقل و انتقال، اجرای طرحهای طبقهبندی مشاغل، ارتقای گروه، کنترل کارکرد (مرخصی، حضور و غیاب) کارکنان و غیره در چارچوب ضوابط، مقررات و براساس دستورالعملهای صادره و پیگیری موارد فوق تا رسیدن به نتیجه.
3- انجام کلیه امور حقوقی پژوهشكده.
4- نظارت، اعمال و اجرای ارزشیابی عملکرد سالانه كاركنان.
5- صدور احکام افزایش حقوق، انتصاب، انتقال، ترفیع، ارتقاء، افزايش و كسر افراد تحت تكفل و ... کارکنان براساس ضوابط مصوب.
6- صدور احکام مأموریت و مرخصیهای مستخدمین بر اساس قوانین و مقررات مربوطه.
7- صدور احکام مسئولیتی کارکنان بر اساس ضوابط مصوب.
8- اعمال و نظارت بر اجرای آییننامهها، ضوابط و مقررات.
9- انجام اقدامات لازم جهت جذب و تأمین نیروی انسانی در چارچوب مجوزهای صادره.
10- جمعآوری، طبقهبندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنلی کلیه كاركنان شاغل.
11- تهیه و تنظیم لیست حقوق و دستمزد.
12- انجام اقدام لازم جهت ارزشیابی دورهای كاركنان.
13- پیگیری آییننامههای اجرایی قوانین مرتبط با حقوق و مزایای پرسنلی همكاران.
14- شركت در جلسات كارگروههاي مناطق، هيأت اجرايي نیروی انسانی و کارگروههای مربوطه.
15- تهيه گزارشات و آمارهاي مورد نياز.
16- بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات، اسناد و مدارک کارکنان در پروندههای پرسنلی.
17- اجرای قوانین و مقررات و آییننامههای استخدامی.
18- رسیدگی به مقررات انضباطی كاركنان و اجرای قوانین مربوطه.
19- برنامهریزی، تأمین و تجهیز نیروی انسانی.
20- تهیه، تدوین، پیشنهاد و اجرای مقررات لازم نیروی انسانی.
21- تهیه مهمانسرا جهت اسكان مأمورین و همكاران و خانواده آنان در مهمانسراهای استانها.
22- انجام امور مربوط به رفاه (بیمه و خدمات درمانی، وام، امور ورزشی و غیره) تمدید و تعویض دفاتر خدمات درمانی و تأمین اجتماعی كاركنان.
23- انجام اقدامات لازم در خصوص امور بیمهای كاركنان از طریق انعقاد قراردادهای تكمیلی (درمان، عمر، حوادث) و پیگیری از طریق واحدهای ذیربط.
24- دریافت اسناد و مدارك پزشكی از پرسنل و ارائه آنها به شرکتهای بیمه تکمیلی بهمنظور پرداخت هزینه های پزشکی.
25- پیگیری دریافت وام از بانكها شامل تهیه، تنظیم و تكمیل پروندههای دریافت وام كاركنان و ارائه به بانك و پیگیری تا دریافت وام همكاران.
26- پيگيري امور مربوط به تكميل سوابق و بازنشستگي كاركنان.
27- انجام كلیه امور مربوط به ثبت، تحریر، ارجاع مراسلات، تكثیر، اندیکس و بایگانی نامههای وارده و صادره.
28- برنامهریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم درخصوص حفظ، نگهداری، نظافت ساختمانهای اداری و محوطه.
29- انجام امور فضاسازی محوطه از قبیل گلکاری، چمنکاری، آبیاری، هرسکاری و غیره.
30- همكاری در خصوص برگزاری گردهماییها، جلسات، مراسم و سایر تشریفات.
31- تهيه كالا و لوازم مورد نياز كاركنان طبق درخواست و پس از تأييد توسط مسئولين ذيربط.
32- اداره امور تلفنخانه پژوهشکده.
33- تهیه و تأمین سوخت سیستم سرمایش و گرمایش مركزی و انجام امور مربوطه.
34- انجام امور مربوط به چاپ اوراق اداری مورد نیاز پژوهشکده.
35- تهیه بلیط مسافرت و مأموریتهای داخلی و خارجی كاركنان برابر دستورات صادره.
36- ارسال و مراسلات کلیه مکاتبات پژوهشکده بهصورت دستی، پستی و ECE.
37- توزیع مراسلات و فیشهای حقوقی همکاران.
38- اداره امور انبار شامل، نظارت و نگهداری حساب موجودی اجناس و لوازم، دریافت و کنترل اجناس و صدور درخواست خرید کالا و صدور حواله خرید، توزیع لوازم و وسایل فنی و اداری مورد نیاز بخشها و ادارات پژوهشکده برابر دستورات صادره.
39- برنامهریزی در جهت تأمین، نگهداری و توزیع تجهیزات، ملزومات اداری و سایر مواد مصرفی بین واحدهای تابعه بر اساس نیازها و درخواست مورد نظر و برآورد هزینه های خرید آنها.
40- ارائه خدمات نقلیه به کلیه بخشها و ادارات پژوهشکده اعم از ماًموریتهای درونشهری و برونشهری.
41- اداره امور نقلیه از قبیل برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم مربوط به وسائط نقلیه پژوهشکده اعم از شماره گذاری، بیمه، مجوز طرح ترافیك، عوارض و نیز رسیدگی، كنترل و نظارت به منظور تعمیرات خودروهاي پژوهشكده.
رییس اداره:
آقای سیدمهدی زمانی
همکاران اداره:
1- آقای وجیهاله كبودوندی (مسئول دبیرخانه)
|
15-آقای نادر رحمتپورمنفرد
|
2- آقای منوچهر محسنی (مسئول رفاه)
|
16- آقای علیاصغر قربانعلی
|
3- آقای (مسئول كارگزینی)
|
17- آقای مهدی مظلومی
|
4- آقای مجید بابایی (مسئول انبار)
|
18- آقای اصغر باقری
|
5- سعید زحمتکش (بايگاني)
|
19- آقای غلامرضا زارعی
|
6- آقای سیدحسین سیدعلیخانی (بازنشستگي)
|
20- آقای حسین علیزاده نودهی
|
7- آقای علیرضا عبدالهی (كارت ساعت)
|
21- آقای تراب بهمنی
|
8- آقای عتاب عزیزی (نامه رسان)
|
22- آقای رضا ایمانیمهر
|
9- آقای علي محمد مقدم (ماشین نویس)
|
23- آقای قربانعلی خسرویانی
|
10- آقای محمد محسنی (كارپرداز)
|
24- آقای محمدحسین كاری
|
11- آقای سیدمجتبی زمانی (مسئول نقلیه)
|
25- آقای حسن صفری
|
12- آقای مهدی زارعی (مسئول خدمات)
|
26- آقای مصطفي مشايخي
|
13- آقای حسین بخشنده (تلفنخانه)
|
26-سیدمحمود زمانی |
14- آقای نادر شیرازی
|
|