وظایف اداره امورمالی

تعداد بازدید:۵۷

 

وظایف

-        انجام‌ مطالعات به‌ منظور تهیه‌ و تنظیم‌ روشهای‌ مالی‌ و حسابداری‌ متناسب با نیازهای ‌پژوهشکده‌
-        توزیع‌ اعتبارات جاری‌- عمرانی‌- سایر منابع‌ و تنخواه‌‌گردان‌ بین‌ حوزه‌های‌ مختلف‌ پژوهشکده‌
-        انجام‌ عملیات حسابداری‌ از قبیل‌ ثبت دفاتر مالی‌- صدور و ممیزی‌ اسناد و بایگانی‌ مدارک‌ و مکاتبات امور مالی‌
-        رعایت سقف‌ بودجه‌های‌ جاری‌ و عمرانی‌ به‌ تفکیک‌ طرحها و پروژه‌ها و منابع‌ تأمین‌ اعتبار
-        برنامه‌ریزی‌ و انجام‌ امور مربوط به‌ پرداخت مساعدة حقوق‌ در نیمه‌ هر ماه‌ برای‌ پرسنل ‌پژوهشکده‌ (40 درصد حقوق‌ هر فرد متناسب با تقاضای‌ اشخاص)
-        صدور فیش حقوقی‌ بر اساس گزارش لیست ارائة‌ شده‌ از امور اداری‌ و پرداخت حقوق‌ پرسنل ‌مطابق‌ ضوابط قانونی‌ و واریز کسورات و بیمه‌ مالیات به‌ حسابهای‌ مربوطه‌ و تهیه‌ صورتهای ‌مالی‌ مورد نیاز
-         ارائة‌ لیست حقوق‌ پرداخت شده‌ پرسنل‌ به‌ امور اداری‌ برای‌ بررسی‌ و مطابقت آن‌ با فهرست گزارش کارکرد پرسنل‌
-        تسویه‌ حسابها و مانده‌گیری‌ سرفصل‌ حسابهای‌ مختلف‌ در پایان‌ سال‌ و بایگانی‌ مدارک‌ و مکاتبات امور مالی‌
-        ثبت و نگهداری‌ قراردادهای‌ منعقده‌ بین‌ پژوهشکده‌ و سایر اشخاص حقیقی‌ یا حقوقی‌ و نظارت بر روند عقد و اجرای‌ مفاد قرارداد
-        انجام‌ امور حسابداری‌ انبار و اموال‌ پژوهشکده‌
-        نگهداری‌ کلیه‌ اسناد و اوراق‌ بهادار
-        تهیه‌ گزارشات مالی‌ دوره‌ای‌ و یا موردی‌ بر حسب نیاز مراجع‌ درخواست کننده‌
-        انجام‌ سایر وظایف‌ محوله‌ از سوی‌ معاون‌ پشتیبانی‌ و نیروی‌ انسانی‌

آخرین ویرایش۲۲ شهریور ۱۴۰۴